Hoi allemaal!

Mijn eerste vakantie was super leuk! Ik heb heel veel dingen voor het eerst gedaan:

– Op het gras gelegen
– Mijn neefje Willem en tante Hannah ontmoet!
– Ergens anders een nachtje geslapen dan thuis of in het ziekenhuis
– Gezwommen!!
– Naar de dierentuin geweest en olifantjes gezien! Ik had natuurlijk al een gave jungle kamer, maar dit was pas echt cool!
– Gewandeld met oma zónder papa en mama!
– Pannenkoeken gegeten (nouja ik keek ernaar) in de regen
– Uiteten geweest binnen in een restaurant
– Zelf gestuurd in de Tesla

Ik denk dat er nog wel meer dingen waren, maar dit is wel een heel leuk lijstje toch?!

Het was een geslaagde week!

Liefs,
Lux